Wednesday 25 May 2016

Sayangku Mohamad Semoga Menjadi Hamba Allah Yang Soleh

Dua insan yang menjadi kesayangan saya, Mohamad Rafiy'uddin dan Mohamad Rifa'ad. Pada bulan Mei, Allah anugerahkan dua amanah ini. Mei adalah bulan paling bermakna dalam hidup saya. Semoga dengan amanah ini, menjadikan saya lebih kuat dan tabah. Semoga dengan amanah ini menjadi asbab untuk saya beroleh syurgaNYA.

11 mei, Selamat hari lahir untuk Mohamad sayang. Semoga panjang umur dan sihat sentiasa. Semoga Mohamad dilindungi dan dijaga iman dan amalnya. Semoga Mohamad kaya dan berjaya di dunia dan akhirat. Amin.

Meraikan hari lahir Mohamad bersama-sama anak murd kesayangan. Kakak-kakak dan abang Mohamad
Pada 24 mei pula, merupakan ulangtahun perkahwinan saya dan suami. Kami tak pernah sambut pun sebelum ini. Hanya ucapan sahaja. Alhamdulillah ada rezeki tahun ini kami raikannya. Alhamdulillah atas kurniaan amanah terhebat ini. Suamiku insan "istimewa" yang dipinjamkan kepadaku. Semoga dengan jalan perkahwinan ini akan menjadi asbab untuk saya beroleh SyurgaMu. Amin.

Selamat ulangtahun perkawinan kepada suamiku yang disayangi kerana Allah. Mohamad Rifaad Semoga perkahwinan ini sentiasa dalam keberkatan Allah. Amin.

Makan-makan di Soul Garden.
Alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment

Ajar Anak Menerima Kekurangan dan Bersyukur

Teks: Siti Naimah Norman Gambar: Koleksi Peribadi Baru siap jahit lencana anak. Mama rajin dan banyak masa sangat. Huhu. Hari ni baru si aba...