Thursday 7 January 2016

Susuk Kekal Dara II Untuk Penjagaan Bahagian Intim wanita


Vagina yang bersih penting untuk kesihatan rahim dan keharmonian suami isteri. Susuk Kekal Dara II membantu menyerap segala lendir, keputihan, darah atau saki baki kotoran yang terdapat dalam vagina. Hasilnya vagina lebih bersih dan mantap.

 Vagina yang mantap dan kukuh penting untuk menyokong rahim. Ia bagi mengelakkan berlakunya "tombong"atau rahim terkeluar daripada vagina. Ia sangat bahaya dan memudaratkan.


Alhamdulillah. Promosi SKD II yang bernilai RM100 untuk tiga bekas mendapat sambutan. Jimat berganda-ganda. 


Guna SKD II  ini seminggu sekali sahaja. Letakkan pada pangkal rahim untuk 12 jam dan kemudian keluarkan. Ini dia hasilnya.



Buat para isteri, jagalah diri kita. Kebersihan vagina kita. Insyaallah rahim juga akan sihat. 
Untuk pembelian seunit SKD II hanya RM45. Ianya ramuan asli tanpa bahan pengawet. Insyaallah menyelesaikan masalah wanita.


Untuk pembelian, boleh hubungi  whatsapp mama  (0189069144)

Facebook Page




3 comments:

  1. Assalamu'alaikum naemah..
    Ni utk mak dara je ke.. Anak dara buleh guna x?

    ReplyDelete
  2. Wslm kak salmi, ini khas untuk mak dara sahaja. Untuk anak dara kita cadangkan masker vagina. Untuk rawat keputihan dan gatal-gatal. :)

    ReplyDelete
  3. Wslm kak salmi, ini khas untuk mak dara sahaja. Untuk anak dara kita cadangkan masker vagina. Untuk rawat keputihan dan gatal-gatal. :)

    ReplyDelete

Ajar Anak Menerima Kekurangan dan Bersyukur

Teks: Siti Naimah Norman Gambar: Koleksi Peribadi Baru siap jahit lencana anak. Mama rajin dan banyak masa sangat. Huhu. Hari ni baru si aba...