Saturday 5 August 2017

Kehidupan Dan Kematian Tiada Siapa Dapat Meramal Dengan Tepat.

Teks: Siti Naimah Norman
Sumber Gambar: Koleksi Peribadi.

3 Ogos hari lahir saya. Alhamdulillah usia saya sudah mencecah 29 tahun. Makin bertambah usia, makin dekat dengan kematian.

Kehidupan dan kematian tiada siapa dapat meramal. Allah yang menentukannya. Yang mencoraknya kita sendiri.

Hadiah hari jadi istimewa bagi saya tahun 2017 ini, Allah berikan anak syurga ini,. Tarikh lahirnya sama dengan saya. 3 Ogos.

Saya mengajar zaquan kelas membaca personal. Istimewa hanya untuk zaquan. Zaquan sangat istimewa bagi saya.



No comments:

Post a Comment

Ajar Anak Menerima Kekurangan dan Bersyukur

Teks: Siti Naimah Norman Gambar: Koleksi Peribadi Baru siap jahit lencana anak. Mama rajin dan banyak masa sangat. Huhu. Hari ni baru si aba...