Monday 16 July 2018

Perjuangan Ilmu Perlukan Pengorbanan

Teks: Siti Naimah Norman
Gambar: Koleksi Peribadi

Masa balik kampung raya tadi, saya duduk bersila di dapur. Abah duduk di kerusi makan.

Abah pandang saya, dia kata, "macam manalah ko nak kelas, anak kecil lagi ni".

"Hmm, boleh. Insyaallah". Jawab saya menyakinkan abah sedangkan saya pun resah fikir mana nak kelas, mana nak anak.


Alhamdulillah, dipermudah. Dapat pembantu juga untuk jaga anak.

Kelas sudah bermula 4 julai tadi. Insyaallah. Perjuangan ilmu, saya belajar tawakkal.

#cikgusiti #kelasmengajialquranalorgajah

No comments:

Post a Comment

Ajar Anak Menerima Kekurangan dan Bersyukur

Teks: Siti Naimah Norman Gambar: Koleksi Peribadi Baru siap jahit lencana anak. Mama rajin dan banyak masa sangat. Huhu. Hari ni baru si aba...