Monday 1 June 2015

Mudahnya Berbisnes Dari Rumah

Teks: Naimah Norman
Gambar: Koleksi Peribadi



Alhamdulillah bulan Jun 2015 telah datang. Bakal bertemu ramadahan pertengahan Jun ini. Ya Allah seronoknya. Mudahnya berbisnes di rumah. Sambil jaga anak dan urus kerja rumah tangga, sambil berniaga online. Alhamdulillah seronok.

GREEN COFFEE semakin mendapat tempat di hati pembeli. Syukur. Mudah. Menjaga kesihatan dengan mengamalkan pemakanan sunnah. Asli dan tiada bahan kimia. GREEN COFFEE merupakan minuman berasaskan makanan sunnah dan tumbuhan semulajadi.

Kenapa saya berniaga kopi?

Kopi adalah minuman sunnah. Saya bukanlah penggemar kopi pada asalnya. Dahulu, semasa belajar di universiti, minum kopi kadangkala sahaja dan pernah minum kopi semata-mata untuk berjaga malam menyiapkan tugasan. Kesan minum kopi yang kandungan kafiennya tinggi, saya diserang sakit kepala yang amat sangat.

Sehinggalah saya amalkan GREEN COFFEE. Alhamdulillah ia serasi dan mampu merawat migrain serta sakit kepala. Antara kebaikan kopi ini adalah seperti:

1. Melancarkan aliran darah dalam tubuh
2. Memperkasa sisitem imun tubuh
3. Merawat sembelit
4. Membuang angin dan toksid dalam badan
5. Merawat gastrik
6. Menambah tenaga dan stamina
7. Merawat sakit sendi
8. Merawat migrain.

GREEN COFFEE adalah produk keluaran muslim yang diyakini HALAL dan membantu mengatasi masalah kesihatan. Ia selamat diminum oleh wanita hamil.

Habbatussauda adalah penawar segala penyakit kecuali maut (Hadis Riwayat Muslim)


Lihat TESTIMONI

Berminat untuk mendapatkan GREEN COFFEE atau ingin ,menjadi agen? Anda boleh hubungi saya di facebook Siti Naimah Norman.

No comments:

Post a Comment

Ajar Anak Menerima Kekurangan dan Bersyukur

Teks: Siti Naimah Norman Gambar: Koleksi Peribadi Baru siap jahit lencana anak. Mama rajin dan banyak masa sangat. Huhu. Hari ni baru si aba...