Gembirakan Pelanggan
1. Menggunakan bahasa yang baik
-Pelanggan berhak menerima bahasa dan layanan yang baik. Ini memberi gambaran usahawan yang berhemah menggunakan basaha sopan dalam melayan pelanggan.
-Pilih bahasa atau perkataan yang sesuai dalam proses komunikasi dua hala sama ada melalui mesej atau panggilan telefon.
-Pelanggan gembira apabila dirai dengan bahasa sopan. Ini menjadikan pelanggan dihargai dan mereka lebih mudah untuk membeli.
2. Jawab dengan cepat, respon yang pantas.
-Semakin cepat pelanggan menerima respon apabila ditanya, semakin mudah membuat keputusan pembelian.
-Berusahalah untuk menjawab secepat dan sebaiknya. Respon dengan pantas dengan menjawab dengan terperinci tentang produk dan cara pembayaran.
Baca lagi dalam Bab 2: Mengembirakan pelanggan.
Harga: RM30 (Promosi)
Ringkasan
Bab 1: Urusniaga Online
Bab 2: Mengembirakan Pelanggan
Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan
Bab 4: Menawan Hati Pelanggan
Bab 5: Menghargai Pelanggan
Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan
Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional
Bab 8: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia 3 mukasurat
Bonus: Perkongsian Pengalaman
Untuk pembelian, sila hubungi saya;
Siti Naimah Norman
naimahnorman@gmail.com
SMS/Whatsapp: 0189069144
naimahnorman@gmail.com
SMS/Whatsapp: 0189069144
No comments:
Post a Comment