Tuesday 7 April 2015

Medium Blog Untuk Jana Pendapatan

Teks: Siti Naimah Norman

Dunia hari ini serba lengkap dengan pelbagai teknologi. Segalanya dihujung jari anda. Ternyata ilmu itu sangat luas dan tiada alasan sebenarnya untuk kita mendalami ilmu sebagai pemangkin perubahan diri, keluarga dan masyarakat. Ianya bermula dengan diri sendiri dan pendidikan yang pertama adalah di rumah. 

Gunakan medium 'free' sebaik mungkin. Blog antara medium yang sangat praktikal untuk menjana pendapatan. AKADEMI BEKERJA DI RUMAH menawarkan kelas blog secara online bagi memudahkan mereka yang bekerjaya untuk menyertainya. Boleh bermula secara sambilan sebelum melakukannya sepenuh masa.

 Ianya tidak terhad kepada para suri yang berkerjaya atau suri sepenuh masa. Ia terbuka kepada sesiapa sahaja yang mahu jana pendapatan melalui bisnes dan menggunakan medium blog sebagai medan untuk mempromosikan produk dan perkhidmatan.

  

Kenapa medium blog digunakan?

Kerana ianya medium yang tidak memerlukan anda mengeluarkan kos yang tinggi. Ianya percuma! Dengan menggunakan 'gadget' seperti komputer, 'ipad' atau 'handphone', dengan jaringan 'internet', anda mampu menjana pendapatan melalui blog.
 Jimat dan mudah bukan? 

Bagaimana membina sebuah blog yang menarik dan berpengaruh? 

Ianya akan diajar didalam kelas online nanti. Dengan urusan rumah tangga yang banyak, para suri menghadapi kengkangan untuk keluar menghadiri kelas.  Dengan adanya kelas online ini, para suri mampu menghadiri kelas walaupun hanya berada di rumah. Sambil duduk di rumah sahaja sudah mampu menjana pendapatan. Untuk para suri yang bekerjaya, ianya boleh dilakukan secara sambilan ketika masa rehat di rumah.

 Ya! hanya di rumah anda boleh bekerja dan menjana pendapatan.

"Sambil menyelam, minum air". Begitulah peribahasa digunakan. Sambil anda santai-santai di rumah, wang masuk poket. Bermula dengan sedikit-sedikit lama-lama jadi duit. Banyak kelebihan anda menyertai kelas online ini, antaranya:

1. Boleh lakukan secara online oleh suri di rumah
2. Boleh dilakukan secara 'part time' ketika masa rehat oleh suri bekerjaya
3. Tidak perlu menyimpan stok
4. Sekali yuran pendaftaran sahaja
5. Penghantaran akan diuruskan pasukan khas.

Mahu mula jana pendapatan dari rumah? Jom mula bina blog bisnes anda sekarang. Anda boleh pilih produk ABDR antaranya:

1. Produk makanan
2. Makanan sunnah
3. Produk islamik
4. Produk digital eBook
5. Telekung solat

Anda boleh juga bina blog bisnes untuk produk anda. 

Berminat untuk bermula?

Hubungi saya whatsapp 0189069144 atau email; naimahnorman@gmail.com.



No comments:

Post a Comment

Ajar Anak Menerima Kekurangan dan Bersyukur

Teks: Siti Naimah Norman Gambar: Koleksi Peribadi Baru siap jahit lencana anak. Mama rajin dan banyak masa sangat. Huhu. Hari ni baru si aba...