Friday 30 January 2015

Bisnes Kopi

Teks: Siti Naimah Norman

Assalamualaikum. Alhamdulillah "Green Coffee" yang semakin menjadi bualan ramai. Saya sudah jatuh hati dengan kopi.  "Green Coffee" terbaik buat saya. Tidak sama seperti kopi lain. Aroma sederhana dan rasa yang lembut. Produk keluaran muslim bumiputera. Baru-baru ni pos 10 kotak ke Kuala Lumpur. 

Takdir Allah nak memudahkan urusan saya, ketika di pejabat pos, no giliran saya 2125. Ada seorang hamba Allah, "uncle" berbangsa cina menghulurkan nombor giliran tertera nombor 2015. Bermakna saya dapat nombor giliran lebih awal dari yang saya dapat sebelum itu. Masyaallah. Syukur sangat. 



 "Green Coffee" adalah minuman berasakan makanan sunnah terbaik , Habbatussauda dan tumbuhan terbaik di dunia Alfalfa. Gabungan dua tumbuhan ciptaan Allah ini mampu membantu meningkatkan tahap kesihatan kita. Tahun 2015 'design' kopi ada perubahan seperti gambar di bawah. 




Stok "Green Coffee"

Antara Khasiat GREEN COFFEE:
1. Menambah tenaga dan stamina
2. Memperkukuh sistem imun
3. Memperkasa aliran darah dalam tubuh.
4. Mengurangkan migraine dan sakit kepala
5. Merawat gastrik
6. Meransang pengeluaran susu badan.
7. Mencuci usus dan buah pinggang.
8. Membuang toksid melalui najis atau peluh
9. Mengurangkan sakit sendi
10. Merawat sembelit
11. Melancarkan penghadaman


Nak buat pembelian boleh la hubungi saya SMS/WHATSAPP 0189069144

No comments:

Post a Comment

Ajar Anak Menerima Kekurangan dan Bersyukur

Teks: Siti Naimah Norman Gambar: Koleksi Peribadi Baru siap jahit lencana anak. Mama rajin dan banyak masa sangat. Huhu. Hari ni baru si aba...